Шановні студенти групи 3 АД!
Опрацюйте матеріали лекції за такими питаннями:
1.Визначення, джерела, умови виникнення самостійної музичної діяльності.
2.Види самостійної музичної діяльності.
3.Визначте обладнання музичного куточка за віковими групами.
Питання для самоконтролю:
1.Самостійна музична діяльність – це…
2.Вид занять дітей під час СМД визначається… (ким?)
3.Керівництво СМД з боку вихователя має …(який характер?)
4.Функції вихователя В СМД полягають у тому, щоб…
5.Головним методом залучення молодших дошкільників до СМД являється…
6.Під час неправильного співу чи гри на інструменті в СМД дітей вихователь повинен…
7. Функції організатора і контролю вихователь обов’язково повинен брати на себе під час СМД дошкільників якого віку?
8.Інтерес до окремих видів СМД з’являється у дітей … (якої групи?)
9. Індивідуально- диференційований підхід до окремих дітей під час керівництва СМД полягає у тому, щоб…
10. Для того, щоб СМД дітей мала цілеспрямований характер, вихователь повинен… (що зробити?)
Результати своєї навчальної діяльності надсилайте на електронну адресу garbuzuktv@gmail.com або у Viber (0500434957).
Комментариев нет:
Отправить комментарий